Re: Yapilacaklar listesi CEVAP

Merhabalar !
>bonobo-config
>bonobo-extra
bunları ben çevirisini tamamlayıp fatihe yollamıştım nedense bir türlü
koymadı site ye :-)
Nilgün hanım kusura bakmayın sizin dosyalarınız olduğunu bilmiyordum.

Çevirdiğim ama eklenip eklenmediğini bilmediğim dosyaların tam isimleri:
bonobo-extra.po
gimp-perl-tr.po
procman-tr.po
bonobo-config.po
libgnomeprintui-tr.po
libbonobo-tr.po
libgnomeprint-tr.po
gnome-hello-tr.po
gimp-script-fu-tr.po
libbonoboui-tr.po
libgnome-tr.po
libgnomecanvas-tr.po
gnop-tr.po
think-tr.po
gnopo-tr.po
gnome-network-tr.po
rp3-tr.po
nautilus-gtkhtml-tr.po
trackerg-tr.po
trilobite-tr.po
gwhois.po
piggie.po
telegnome.po
gxsnmp.po
bunların hepsi çevirisi(%100) tamamlanmış dosyalar bunları fatihe yolladım
bazılarını koydu bazılarını koymadı nedense bazılarını ise gnomenetwork gibi
ölü olduğu için koymamış.
Bunları site üzerinden aldığım için dosya sahiplerine mail atmadım işallah
onları boşuna uğraştırmamışımdır. ..

Saygılarımla
Ömer Fadıl USTA
                                       __USTA__