Yapilacaklar listesi

Merhaba,

Kısa bir yapılacaklar listesi oluşturdum. Listede adı geçenlere
Fatih dosyalarını gönderecek.

Haydiniz, sınavlar ağırlaşmadan şu işi kotaralım. GNOME'u %90'lara çekelim
yeniden..

Mrproject: Görkem Çetin (%66)
Firestarter: Görkem Çetin (%48)
Gabber: Görkem Çetin (%44)
gnomeicu: Görkem Çetin (%91)
Pan: Görkem Çetin (%89)
Gdm2: Görkem Çetin (%68)

Gconf: Nilgün Belma Bugüner (%89)
Control-center: Nilgün Belma Bugüner  (%91)
Gedit: Nilgün Belma Bugüner (%85)

gimp-plugions: Fatih Demir (%8)
gnorpm: Fatih Demir (%84)
gtm: Fatih Demir (%61)
guppi3: Fatih Demir (%21)

Sawfish: Ömer Fadıl Usta (%65)

Sodipodi: Müfit Eribol (%56)

Balsa: Yıldırım Karslıoğlu (%87)

Dia: Burak Ilgıcıoğlu (%54)

Galeon: Kemal Yılmaz (%75)

Ggv: Enis Cezayirli (%87)

Ghex: Murat Suluhan (%85)

gnome-db: Ersen Elmaoğulları (%33)

Ayrıca henüz %0'da seyreden üç paketi de önerileri ve beğenilerinize
sunuyorum.

--
Gnome-lokkit: Kimsede değil!
Glimmer: Kimsede değil!

| 1. Turkiye'de Linux ve Serbest Yazilim Konferansi                    |
| Ortadogu Teknik Universitesi, Ankara, Turkiye, 7-8 Aralık 2001       |
| 1st Conference on Linux and Open Source Software in Turkey           |
| Middle East Technical University, Ankara, Turkey, December 7-8, 2001 |
| http://www.serbestyazilim.org.tr/konferans                           |