Re: Yapilacaklar listesi

Ben benimkilere ek olarak fpm ve gabber'ı yolladım Fatih'e...
gabber'a 3. aydan beri dokunmamışsın, bıraktın heralde diye çeviriverdim.
Uğraşma diye yazdım.

Lokkit'e de başladım.

Bilgi: gnome da kimin hangi paketi çevirdiği, son durum listesi var zaten.

Benimkiler: (21 paket)
1.4/
control-center
eog
fpm
gabber
gconf
gedit
gnome-libs
gnumeric
gtkhtml
gtk+
mc
oaf

2.0/
bonobo-activation
bonobo-config
bonobo-extra
conrol-center-plus
gconf

extra/
gconf-editor
gnome-control-center
procman

İyi çalışmalar
Nilgün

Perşembe 08 Kasım 2001 16:24 tarihinde , Gorkem Cetin şunları yazmıştı:
¦[ Merhaba,
¦[
¦[ Kısa bir yapılacaklar listesi oluşturdum. Listede adı geçenlere
¦[ Fatih dosyalarını gönderecek.
¦[
¦[ Haydiniz, sınavlar ağırlaşmadan şu işi kotaralım. GNOME'u %90'lara çekelim
¦[ yeniden..
¦[
¦[ Mrproject: Görkem Çetin (%66)
¦[ Firestarter: Görkem Çetin (%48)
¦[ Gabber: Görkem Çetin (%44)
¦[ gnomeicu: Görkem Çetin (%91)
¦[ Pan: Görkem Çetin (%89)
¦[ Gdm2: Görkem Çetin (%68)
¦[
¦[ Gconf: Nilgün Belma Bugüner (%89)
¦[ Control-center: Nilgün Belma Bugüner  (%91)
¦[ Gedit: Nilgün Belma Bugüner (%85)
¦[
¦[ gimp-plugions: Fatih Demir (%8)
¦[ gnorpm: Fatih Demir (%84)
¦[ gtm: Fatih Demir (%61)
¦[ guppi3: Fatih Demir (%21)
¦[
¦[ Sawfish: Ömer Fadıl Usta (%65)
¦[
¦[ Sodipodi: Müfit Eribol (%56)
¦[
¦[ Balsa: Yıldırım Karslıoğlu (%87)
¦[
¦[ Dia: Burak Ilgıcıoğlu (%54)
¦[
¦[ Galeon: Kemal Yılmaz (%75)
¦[
¦[ Ggv: Enis Cezayirli (%87)
¦[
¦[ Ghex: Murat Suluhan (%85)
¦[
¦[ gnome-db: Ersen Elmaoğulları (%33)
¦[
¦[ Ayrıca henüz %0'da seyreden üç paketi de önerileri ve beğenilerinize
¦[ sunuyorum.
¦[