Review islemi

GNOME'da po dosylarina kalite katmak icin (QA) review isleminin po
dosyalarinin tercümesine katilmasini görüstüler/-tük GUADEC II'de..

Simdi Türk tercüme dosyalarinda da bunu yapmak gerekir gibi, benim
format ve "syntax" acisindan kontrol edecegimdem kimsenin süphesi
olmasin da, tercüme kalitesi icin ben tam dogru kisi degilim gibi.

Review isini üstleyecek 3, 4 kisi olusup, bana gelen po dosyalari
"review" edildikten sonra, CVS'e eklenip, dünyaya ulasmasi iyi olurdu..

Ben gtranslator icin bu eklentiyi GUI'den ulasir yapacagim (ayrica bir
fakat öbür _seviyesiz_ tercüme programlarinda bunun icin destek olacak
mi bilmem ,-)

Durum, istek nasil?
--
kabalak / kabalak kabalak net / Fatih Demir
`-GNOME / ICQ:64241161 / GSM: +491749787080