Re: Bir kac kelime

Pazartesi 16 Temmuz 2001 13:18 tarihinde, Fatih Demir şunları yazmıştı:
> Bir kac kelime soralim dedim .-) Bazi kelimeler sadece baska
> tercümanlari degil beni de ilgilendiriyor.
>
> Tutorial icin Türkce karsiligi olarak neyi kullaniyoruz/kullanirdik?

Tutorial, uygulamayı kullanmayı öğreten etkileşimli küçük yardım uygulamalarına
verilen isimdir. Şimdi bu tek kelime hadi bilemedin iki kelime ile nasıl
ifade edilir?

"xxxx öğretici" şeklinde çevrilebilir. xxxx öğrettiği uygulamanın ismi
olacaktır.

Uygun mu? :-)

Nilgün