Re: Birkac soru..

Hepsine olmasada bir iki kelimeye karsilik verebilirim sanirim.

      Izgara

      dijital
      bosluk
      gorunum
      eklemeler

        Bunlar dijital elektronikte kullanilan terimler komik gelebilir
ama birebir cevrililer. Aslinda kullanimda "and gate" "or gate" gibi
kullanlirlar ama bunun sorun olacagini sanmiyorum.

       ve
       veya
       degil

    umarim azda olsa bir faydam olmustur. Iyi calismalar.

    M.Umit Colpan
    BCC Bina Sorumlusu

    Bilkent Computer Center
    Bilkent University