Re: Birkac soru..

Merhaba Ali,

Daha once Turkce listesine bu terimlerin karsiliklarini sordum, ama bir
yanit alamadim. Oturup kendimizin bir seyler 'ufurmesini' de pek saglikli
bulmuyorum. Bir SQL uzmani arkadasa (yeniden) soracagim. Eger duzgun bir
cevap alamazsam Fatih'in de onayiyla bu pakete hic dokunmamayi oneriyorum.

Iyi calismalar
Gorkem
Gelecek A.S