Re: GNOME Turk sayfasi/projesi/sitesi vs.

Selam,

> Hehe, o hall of fame (== Onore kösemiz?) de kimin ilk siralara
> oturacagini hepberaber biliyoruz gibi, degil mi Nilgün, Görkem, Ömer?
> Hehehe .-)

Sen saten gercegi biliyorsun, ama yine de aciklamakta fayda var. Bu isi
kendim icin yapmiyorum, hatta listeye "bundan sonra cok fazla vaktim
olmayacagi icin ek paket sorumlulugundna kacinacagimi" da yazmistim.
Fatih'ten alip surdurdugum paketlerin arasindan vahim durumda olanlar
varsa isteyen sorgusuz sualsiz alabilir, ancak onemli bir ricam, onceden
kisa bir bilgi vermeleri. Cift dikis yapilmamasi acisindan..

Ama kim calisiyorsa Web sayfasinda adini altin harflerle yazdirmak
gerekiyor. Doga kanunu :) KDE'nin sayfasi boyle, dileyen bakabilir:

http://www.tr.i18n.kde.org/aktif_uyeler.php

CVS parolasini aldiktan sonra HOF (basari listesi) programini yazarim. Ama
bu GNOME CVS master'lar da uyuyor yahu :-))

Iyi calismalar
Gorkem
Gelecek A.S