tr@li konusunda özür :-)

>Ben de öyle yapiyorum ve simdi belli bir sahsin (heh, ismini kendisi
>bilir .-)) güzelce gönderdigi tercpme yenilemelerini hep öyle hatalarini
>gtranslator ile kolayca degistiriyorum da, yine bir zaman kaybi
>sayilabilir... Siz kendiliginizden de dogru yapabilirsiniz de .-)

San?r?m Kafam yar?ld? bu ta??n ile. :-(((
Sorry acele ile unutuyorum. Sen benim yollad?klar?m? yinede kontrol et.

Bu arada Buras? gnomeun listesi biliyorum ama görkem abi bana koncd.po yu
yeniden yollarm?s?n bendeki özgünü kafay? yemi? durumda. Birço?unu bu ders
maratonunda hallatim . Az kald? hepsini birden yollayacam.!

Fatih tekardan özür yani o tr@li.org konusunda :-))
                                       __USTA__
                                 omer_fad@hotmail.com
                                    icq#   10254358