Re: GNOME Turk sayfasi/projesi/sitesi vs.

On Wed, 2001-12-26 at 01:10, Görkem Çetin wrote:
> Onore seviyesi yükselse, tabii ki daha iyi olurdu, bunu bir tercümanlar
> siralamasi + resimli ufak tanitimlar + hall of fame türü birseyle mi
> yapalim yoksa yine birazcik hedefi mi kaciriyorum .-)

Gercekten hall of fame *cok* guzel durur.
Hehe, o hall of fame (== Onore kösemiz?) de kimin ilk siralara oturacagini hepberaber biliyoruz gibi, degil mi Nilgün, Görkem, Ömer? Hehehe .-)
Acep bir kac grep, bc, find vb. satiriyla bu isi halledebilir misin?
Öyle de yapilir da...
Yoksa ben bakayim mi nasil yapilacagina? C ile daha $Ik durur gibi..
Evet, sen bu öneriyi getirdigin icin, sana o görevi üstleme ünvanini veriyorum .-)

C ile cok daha þik olur da (heh, ben de tam þ yerine s yazman üzereyim, düsündün, aklima heldi, neden Görkem'in $ kullandigi... .-)), yapmasi birazcik daha karmasik olabilir, fakat yine de öyle yapmak istersen.. Yapabilirsin .-)

And the task goes to.... Görkem <cheers-cries-claps-.../>
--
Gorkem (Fatih'in e-maillarini okurken onun gibi yazmaya baslayip cumlelerini
gondermeden once duzelten adam)

This is a digitally signed message part