Re: Evolution'da Türkçe Karakterler

Evolution Beta 2'nin son snapshotunu kullaniyorum.

Compose penceresinde asagidaki harfler için (_) karakteri çikiyor:

yumusak g
sanliurfa'nin s'si
buyuk i
küçük noktasiz i

Eger Turkce dilinde login olursam, yukaridaki harfler için hiç birsey
çikmiyor.

Ayni sorunlar Addressbook ve Tasklist için de geçerli.

Öte yandan, Gnome ile direkt ilgili olmayacak ama, XFree86 4.03 (Redhat
7.1) versiyonunda "tr" klavye düzeninde capslock tusu açik iken noktasiz
i tusu noktali i harfi veriyor, noktali i tusu ise
noktasiz i harfi veriyor.  Sizlerde ayni problem var mi?

Saygilar

Ecmel