Re: Evolution'da Türkçe Karakterler

On 06 Aug 2001 17:04:54 +0300, Ecmel ERCAN wrote:
> Evolution Beta 2'nin son snapshotunu kullaniyorum.
> Compose penceresinde asagidaki harfler için (_) karakteri çikiyor:
>
> yumusak g
> sanliurfa'nin s'si
> buyuk i
> küçük noktasiz i
>
> Eger Turkce dilinde login olursam, yukaridaki harfler için hiç birsey
> çikmiyor.

Ehem, gnomecc'de gtkhtml (Html Editor) ayarlarinda yazi tipi olarak neyi
sectin ki? Orada tabii ki iso-8859-9 karakter kümeli (?) bir yazi tipi
secersen, karakterlerin gözükmesi gerek.

> Ayni sorunlar Addressbook ve Tasklist için de geçerli.

Yazi tipini genel ayarlarda degistirdikten sonra, cogu sorun
cözülecektir.

Bazi yerlerde kaynak sorunu vardi, onlar düzeltildi, Beta 3 (14
Agustos)'de daha iyi olacak yani.

--
kabalak / kabalak kabalak net / Fatih Demir
`-GNOME / ICQ:64241161 / GSM: +491749787080