atk - master

Ahoj,

Nový stav modulu atk - master - po (slovenský) je teraz „Preložené“.
https://l10n.gnome.org/vertimus/atk/master/po/sk

Sú tam niektoré nové názvy a hodnoty pre prvky UI tak, ako ich oznamujú programy určené na bezbariérový
prístup. Je veľmi ťažké toto overiť v praxy, preložil som čo som vedel najlepšie ako za týchto okolností
dokážem. Ak nie sú vyslovene jasné sporné prípady alebo fatálne chyby, odporúčam začleniť, pretože len pri
používaní zistíme ďalšie nedostatky.

Peter Vágner
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.