Re: GNOME 3.12

Caute,
Ja som pozeral na gitg a aj som ho zacal prekladat len tam je toho
dost vela. Ale kebyze sa niekto hecne so mnou a pojde z druhej strany
tak by sa to dalo stihnut. Gitg sam pouzivam takze by sa dalo vyuzit
aj skusenosti. Tie slova sa v slovencine nepouzivaju ani.

Dňa 25. marca 2014 21:19, Peter Mráz <etkinator gmail com> napísal/a:
OK Gitg skúsim preložiť ja
ešte taká drobnosť veľké Vás sa píše len pri osobnom styku v prekladoch
používaj malé vás a nerob doslovné preklady to by som zvládol aj s google
translatorom ale vždy si najmä pri dlhších vetách prečítaj čo si napísal a
potom si to skús povedať inými slovami - a porozmýšlaj či ten druhý preklad
nebude zrozumiteľnejší -tým nechcem povedať, že to čo si urobil je nanič, je
to výborné, opravil som len zopar reťazcov.