GNOME 3.12

Pozdravujem,
Posledne som si všimol pomerne menej diskusií tu na mailing liste.
Asi viacerí nemáme toľko voľného času, koľko by sme na preklad chceli.
V každom prípade pred pár dňami som pridal pár aktualizácií prekladov, zaujíma ma hlavne preklad modulov orca a epiphany. Pre krátkosť času asi už nebude možné dodržať štandardný review proces, v každom prípade určite je ešte čo robiť. Dnes popoludní mám volno. Je niečo, s čím by som mohol takto na poslednú chvíľu pomôcť?

Ďakujem