gnome-sound-recorder - master

Ahoj,

Do modulu gnome-sound-recorder - master - po (slovenský) bol pridaný nový komentár.
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-sound-recorder/master/po/sk

Mozu byt aj nahravky.za to tie otazniky som tam nechaval...tie pluraly su zle. 0 neznamena ze jento pre formu
0 nahravok.pozri si hlavicku .po suboru a pochopis. 0=1 nahravka, 1=2 az 4 nahravky, 2=5 a viac nahravok

Co som si este vsimol tak casto mas gramaticke chyby, ciarky, makcene, medzery. Dolad to a bude to fajn ;-)
Hlavne ak si si neni isty frazou tak pozri ine moduly popripade nas gnome slovnik.

Dušan Kazik
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.