gnome-sound-recorder - master

Ahoj,

Nový stav modulu gnome-sound-recorder - master - po (slovenský) je teraz „Preložené“.
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-sound-recorder/master/po/sk

Prepáčte, záznamy sa mi zdá priveľmi všeobecné, zatiaľ som ponechal nahrávky, nahrávanie, nahrávať a nahrať.
Samozrejme ak pocit, že záznamov máme všade inde dosť nie je v tomto prípade na mieste, môžeme to zmeniť.
Pamätám si argumentáciu prekladu radio buttonže to predsa vyzerá ako tlačidlo na starom rádiu. Tak isto keď
sa hovorí o kazetovom magnetofóne nepamatám si, že by tým niekedy niekto zaznamenával zvuk. Vždy sme hovorili
o nahrávaní. Sú tam aj ďalšie chyby, pravdepodobne mám medzery v základnom chápaní množného čísla v
prekladoch.

Peter Vágner
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.