meld - master

Ahoj,

Do modulu meld - master - po (slovenský) bol pridaný nový komentár.
https://l10n.gnome.org/vertimus/meld/master/po/sk

Poprosím o to, aby pokiaľ chceš začať prekladať veci iným spôsobom ako bolo dohodnuté, si najprv skúsil nájsť
podporu v konferencii a keď dáš rozumné argumenty, tak sa môže začať prekladať podľa nového, ale inak by bolo
vhodné zachovať rovnaký spôsob v preklade celého GNOME.

Ak sa dohodne zmena, že tooltipy sa budú prekladať v neurčitku, tak nie som proti, ale zatiaľ ti to cezo mňa
korektúrou neprejde. Možno niekto iný bude liberálnejší, ale odhadujem, že sa to zastaví na začleňovateľovi.

Ohľadom „všeobecných“ otázok, ako je „_“, by tolo tiež možno vhodnejšie v konferencii, lebo komentár v tomto
balíčku prišiel asi iba mne a možno Marcelovi, ak sa mu medzičasom nezmenil email.

Tvoj preklad som zatiaľ nepozeral, aktuálne nemám zrovna veľa času a asi to tak chvíľu aj zostane.

Marián Čavojský
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.