nove pravidla RC

Kriticky som sa pozrel na svoje pravidlá očami nezainteresovaného nového prekladateľa a zistil som

1. pravidlá sú dlhé, nikomu sa to nebude chcieť čítať.
2. z pravidiel nie je jasná hlavná myšlienka v čom spočíva zlepšenie oproti predchádzajúcim pravidlám
3. pravidlá sú komplikované
4. termíny ktoré som stanovil sú príliš krátke
5. pravidlá zaťažujú začleňovateľov tým že musia vkladať text o prednostnom práve na modul
6. v pravidlách sú termíny ktorým nemusí nováčik rozumie

Snažil som sa teda pravidlá zjednodušiť
Nájdete ich na rovnakom mieste, máte posledných 5 dní k pravidlám pridať svoje pripomienky, tak to využite