Re: preklad-kontrola-zaclenenie

Tiež to beriem ako samozrejmost, no tiez to nechcem ako pravidlo, staci nepisane pravidlo ze ak zaclenovatel nieco prelozi da si to pozriet minimálne inému začlenovatelovi. Ja som bol napríklad chvílu prekladatel gimpu potom som ho kontroloval a mám moznost postupit to na zaclenenie ale dal som to este majovi pozriet len dúfam ze sa dozijem aj doby kedy bude gimp zacleneny.

Dňa 10. októbra 2012 8:24, roman matyus <romanmatyus gmail com> napísal(-a):
Mala by to byť samozrejmosť..

Dňa 10. októbra 2012 0:20, Pavol Klacansky <pavol klacansky com> napísal(-a):

tak, mala by byt, aj ked nemohla, napr. Palo si musel zaclenit svoje
moduly nie?

potrebujeme niekoho co zacleni moje veci a veci co ja kontrolujem

S pozdravom Roman Mátyus