gnome-clocks - master

Hello,

The new state of gnome-clocks - master - po (slovenský) is now 'Preložené'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-clocks/master/po/sk

takze som to tentokrat urpavoval cez Poedit, v ktorom som hladal spominane nastavenia rodov a toho komentaru ale nejak som nic nenasiel :-( daj vediet ak to aj poedit domrvil.
Zmeny v poslednom preklade:
1.)vyraz "New" na riadku 94 som prelozil ako "Pridať".cize vyznam tlacidla to nestraca, ani gramaticky pretoze mozes Pridat budik aj Pridat svetovy cas.takisto som k tomu prisposobil aj este iny string kde sa spominalo toto tlacidlo.
2.)prelozene dalsie 3 stringy ohladne stopiek (neviem ako som ich mohol prehliadnut)

Dušan Kazik
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.