Re: 2. draft pravidiel

Dňa 5. októbra 2012 11:16, helix84 <helix84 centrum sk> napísal(-a):
2012/10/5 Peter Mraz <etkinator gmail com>:
> Dňa 5. októbra 2012 10:26, helix84 <helix84 centrum sk> napísal(-a):
>

> Zapracoval čiastočne. Začlenenie pred kontrolou sa bude diať iba počas
> stringfreeze. Lebo pred ním je dostatok času na poriadnu kontrolu a skoršie
> začlenenie nič neovplyvní - možno len spokojnosť prekaldateľa.

Už to vidím, ale rozumiem tomu tak, že ide len o druhú kontrolu
začleňovateľom. Prvá kontrola musí byť vykonaná. Alebo som slepý aj v
tomto prípade? V každom prípade je to zlepšenie.
Prvú kontrolu by som určite ponechal.

S pozdravom
~~helix84