gnome-clocks - master

Hello,

The new state of gnome-clocks - master - po (slovenský) is now 'Na kontrolu'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-clocks/master/po/sk

Upravil som  hlavičky aby čo najviac vyhovovali kontrolnému programu „check-po“.
Priorita bola aby fungovali kontrolné mechanizmy.

Zmenil som plural-forms na dohodnutý.
0 - 0, 5 a viac
1 - 1
2 - 2 až 4
Upravil som podľa neho jeden reťazec, ktorý plural-forms využíva.

Teraz tá zložitejšia vec. Neviem, ale na hodinkách som zvyknutý, že mám „budík“, „upozornenie“ môžem dostať od nejakého kalendárneho programu. To upozornenie mi tam proste nepasuje. Skús sa na to pozrieť, či ten budík tam dokážeš zakomponovať.

Marián Čavojský
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.