=?ISO-8859-2?B?yG8g72FsZWo/?=

Ahojte, z vôle predchádzajúceho koordinátora som sa stal novým koordinátorom tímu. Týmto sa chcem predovšetkým poďakovať Paľovi za jeho skvelú prácu, ktorú odviedol.

Funkciu koordinátora som vzal s podmienkou, že v tíme zavediem určité zmeny. Taký hrubý náčrt toho ako si predstavujem chod tohto tímu, som do tejto konferencie už raz písal. Pôjde mi hlavne o to, aby sa preklad čo najrýchlejšie dostal k používateľom.

Predstavujem si to nasledovne:
15. októbra je vydanie novej verzie Gnome, nepredpokladám, že Paľo ako jediný začleňovateľ (ja zatiaľ právo na začleňovanie nemám) stihne začleniť všetky preklady, čo momentálne čakajú na začlenenie, preto vás už nejdem žiadať aby ste zapli na plné obrátky. Samozrejme ak niekto má chuť, môže.

Čas do 15. októbra chcem využiť na predstavenie nových pravidiel. Ocenil by som keby sa do diskusie o pravidilách zapojilo čo najviac ľudí. Niektoré veci som už rozoberal s Ivanom Masarom a Marianom Čavojskym. Chcel by som, aby pravidlá, ktoré navrhnem a za vašej pomoci upravím, začali platiť od 16.októbra do nasledujúceho opravného vydania Gnome (3.8.1). Po tomto termíne môžeme pravidlá upraviť alebo sa vrátiť k súčasným pravidlám.

Prvý draft pravidiel sa pokúsim poslať ešte dnes. Začnem stanovením cieľa a opisom aktuálneho stavu a postupne prejdem ku konkrétnym návrhom.