=?ISO-8859-2?Q?Re=3A_=BEiadam_o_pridelenie_gnome3=2Dweb?=

Ahoj Paľo,

je tu vačší problém, že boli pridané nové riadky na preklad, a staré sa pomenili.
Navrhujem preto prekladať na čisto, a pomocou programu Meld doplním do tohto prekladu Tvoj preklad, aj meno, neboj.

Dňa 20. septembra 2011 16:01, Pavol Šimo <palo simo gmail com> napísal(-a):
Ahoj.

Ked bolo GNOME3 este len vo vyvoji, betaverziu tejto stranky som
prekladal ja. Nejako sa ten preklad stratil, tak som Ti tam ten
preklad pripojil. Pokracuj, prosim, suborom
gnome3-web-master-gnome3-sk-237224.merged.po

Pal'o