Re: stock ID, inline pixbuf

Ahoj.

s tym inline = vložený, môže byť
pixbuf = zásobník pixelov, čiže pamäť
stock ID = je identifikátor  "zo skladu" dát, v tomto prípade ikon, textu

môže byť

Dňa 20. septembra 2011 15:19, Pavol Šimo <palo simo gmail com> napísal(-a):
Ahoj.

V gtk+-properties je preklad "Stock icon" -> "Štandardná ikona", ale aj toto:
msgid "The stock ID of the stock icon to render"
msgstr "ID (zo skladu) pre zobrazovanú štandardnú ikonu"
GTK+ totiz ponuka ikony a popisy pre "standardne" akcie - je to taky
sklad, kde ma kazda polozka svoj identifikator. Ten potom staci pouzit
a zobrazi sa tlacido (alebo iny ovladaci prvok) s ikonou a textom. Ma
to tu vyhodu, ze tie texty su prelozene na jednom mieste...
Takze bud standardna, alebo zo skladu.

Co sa tyka inline, tak som videl taketo preklady:
"View Inline" -> "Zobraziť v texte", "Short inline quotation" ->
"Krátka vložená citácia"

Pal'o

PS: mozeme hlasovat ;-)

Dňa 17. septembra 2011 23:34, Peter Mráz <etkinator gmail com> napísal/a: