Re: Ziadam o pridelenie =?utf-8?q?modulu=3A=3AVyh=C4=BEad=C3=A1vanie_na_ploche?= Beagle

On nedeľa 11 September 2011 10:22:34 Pavol Klačanský wrote:

:) nie nie, ja uz nemusim, ja uz som si to precital :) ale uplne vazne, celkom
mi stacili informacie, ktore ma popisane na stranke Peter Mraz. to je presne
to zhrnutie informacii, co mi chybali :) Vdaka za ne.

co sa tyka prihlasovania a tychto veci, tak ano, je to mozno trosicku skuska
trpezlivosti, ale s navodom, ktory je spracovany, sa to podla mna da v pohode
zvladnut. Uvedomujem si, ze toto nie je len taka nejaka partizancina a kazde
prihlasenie sa ma svoj dovod, ktory ako novi clenovia chapat este nemusime.

A vdaka za privitanie :)