=?ISO-8859-2?Q?Re=3A_Nov=FD_=E8len_t=EDmu=3A_Richard_Popeli=B9?=

Vitaj v tíme!

Prekladanie modulu gimp je už pridelené, pozri [1] - môžeš sa ale s
Petrom skúsiť dohodnúť (prípadne na prekladaní niektorých podmodulov,
gimp má tieto: Preklady UI, libgimp, zásuvné moduly, python,
script-fu, značky a tipy).

Paľo

[1] http://live.gnome.org/SlovakTranslation/Modules

Dňa 7. septembra 2011 22:05, Richard Popy <riki357 gmail com> napísal/a: