=?UTF-8?B?UmU6IFByb2Jsw6ltIHMgcmXFpWF6Y29t?=

2011/3/23 Marián Bača <majoobaca gmail com>:
> Ako by ste preložili reťazec "Application does not accept documents on
> command line" ?
>
> 1- Aplikácia neprijíma dokumenty cez príkazový riadok
> 2- Aplikácia neprijíma dokumenty z príkazového riadka
> 3-  Aplikácia neprijíma dokumenty v príkazovom riadku

Vo všeobecnosti pozri aj toto vlákno:
http://lists.linux.sk/pipermail/sk-i18n/2011-February/001734.html
(z nejakého dôvodu v archíve chýbajú ďalšie 2 reakcie podporujúce
tento názor, ktoré boli odoslané do konferencie a mi prišli na mail)

V tomto prípade by som použil 2. možnosť, pretože - parametre berie odkiaľ?
Nepoužil by som tu 3. možnosť preto, lebo aplikácia nepracuje v
príkazovom riadku, len si odtiaľ berie parametre pri spustení.

S pozdravom
~~helix84