=?ISO-8859-1?Q?Probl=E9m?= s =?UTF-8?Q?re=C5=A5azcom?=

Ahojte

Ako by ste preložili reťazec "Application does not accept documents on
command line" ?

1- Aplikácia neprijíma dokumenty cez príkazový riadok
2- Aplikácia neprijíma dokumenty z príkazového riadka
3-  Aplikácia neprijíma dokumenty v príkazovom riadku

Pretože v každej aplikácii je to preložené inak a keď som opravoval
Paľovi Evince tak som nevedel, ako by to malo byť správne.

Ďakujem, Majo