Re: pochvala

Ďakujem všetkým za spoluprácu a dúfam, že budeme pokračovať s
nezmenšeným úsilím vpred k lepšie preloženým zajtrajškom :-D

Čo sa týka mňa, mne takáto pochvala síce neublíži, ale ani nepomôže -
skrátka raz je času viac, inokedy menej... A s chuťou je to podobne
;-)

Paľo

Dňa 27. apríla 2011 18:06, Pavol Klačanský <pavol klacansky com> napísal/a: