namespaces

pri kontrole som narazil na

originál: Writable attribute namespaces:\n
preklad: Menné priestory zapisovateľného atribútu:\n

doslovný preklad "menné priestory" sa mi nepozdáva preto som pozeral na internete význam slova namespace a našiel som toto

A namespace is an abstract container or environment created to hold a logical grouping of unique identifiers or symbols
namespaces are a way of encapsulating items

Je preklad správny? Ako by ste to preložili vy?