=?ISO-8859-1?Q?Re=3A_slovn=EDk?=

mm.. čo takto:
http://slovnik.romiix.org/ skúste napríklad "Password"
databázu naplním všetkými schválenými prekladmi v GNOME. Fungovalo by
to ako open-tran akurát, že by to aj fungovalo. Open-tran mi ide iba
veľmi zriedka (500 Internal Server Error). V atribúte title by sa
zobrazoval zoznam modulov v ktorých je preklad použitý.
Nejak sa mi to kopí a asi nebudem stíhať napísať celý redakčný systém
ako som pôvodne plánoval.

Dňa 21. februára 2010 19:00, helix84 <helix84 centrum sk> napísal/a: