=?UTF-8?B?Tm92w70gxI1sZW4gdMOtbXU6IE1hcnRpbiDFoHR1cmNlbA==?=

Meno: Martin Šturcel
E-mail: martin strucel gmail com

Člen gnome-i18n gnome org: nie
Člen sk-i18n lists linux sk: áno
Člen gnome-sk-list gnome org: áno
Bugzilla: martin strucel gmail com
Damned Lies: http://l10n.gnome.org/users/mpca/
Člen tímu: áno

Skúsenosti s prekladmi: Môj jediný oficiálny preklad je v Programe
SignMyImage prekladal som interface a help.
Pre vlastnú potrebu som prekladal TeamViewer a iné drobnosti.
Pre linux cez launchpad.net pár riadkov v balíčkoch Transmission, F-Spot.

Chcem pomôcť: Chcem pomôcť s prekladom ktoréhokoľvek programu alebo
balíčku. Aby sa slovenský preklad priblížil viac k 100%nej hranici.