Re: Add startup program

"Štartovací program" mi tam nesedí hlavne preto, lebo to vyzerá ako
program, ktorým niečo naštartuješ. V skutočnosti to sú programy, ktoré
budu spustené pri (resp. po) inicializácií relácie. Samotné programy
štartujú akurát seba, ale sú spúšťané pri
štarte/inicializácii/otvorení/spustení relácie.
Marián písal, že "program po spustení" sa dosť často používa.
Predpokladám, že tým myslel preklad vo Windows. Je tak? Ak sa nemýlim,
tam je priečinok "Po spustení" (Startup), do ktorého pridané programy
(resp. tam sa väčšinou dávajú zástupcovia) budú spustené po prihlásení
používateľa.

Takže ja som za ponechanie terajšieho prekladu (a), prípadne za d.

Paľo

Dňa 3. marca 2010 22:06, Marcel Telka <marcel telka sk> napísal/a: