prosba o pomoc / =?windows-1250?Q?pozv=E1nka_na_konferenciu?=

tak ako minulý rok aj tento rok som spoluorganizátor konferencie
http://www.soit.sk/sk/aktualne/oit-doma/2010-01-18/c56-otvoreny-softver-vo-vzdelavani-vyskume-a-v-it-rieseniach

týmto vás na akciu srdečne pozývame a budeme radi keď si pripravíte i nejaký príspevok. Môže to byť klasický konferenčný príspevok ale aj neformálne predvedenie nejakého programu

Tento ročník by sme chceli udeliť cenu za najlepšiu študentskú prácu v oblasti otvorených informačných technológií, preto ak viete o nejakom sponzorovi, ktorý by vedel zabezpečiť nejakú cenu pre víťaza tak mi prosím pošlite na neho kontakt.