Re: =?iso-8859-1?Q?Demokratick=E9_hlasovan?= =?iso-8859-1?Q?ie=3A_wiki_-_jedna_str=E1nka?= alebo viac?

On Wed, Feb 10, 2010 at 10:13:38AM +0100, Peter Mraz wrote:
> nesúhlasím s pravidlami hlasovania

Na to máš právo...

> čo ak niekto zahlasuje že sa zdržiava hlasovania v tom prípade bude
> nadpolovičnou väčšinou 7 hlasov

Nie je možnosť hlasovať tak, že sa niekto zdržiava hlasovania. Ak niekto
hlasuje, musí hlasovať tak, alebo onak. Sú len dve možnosti. Ani jedna z
nich nie je zdržanie sa hlasovania.

> ak je člen neaktívny budeme čakať kým ho vylúčiš z tímu?

Je to jedna z možností...

> podľa mňa ak by mali byť podmienky nastavené tak, že ak nezahlasuje do
> mesiaca tak sa to berie ako keby sa hlasovania zdržali.

Prečo?

> v parlamente tiež nemusí hlasovať a byť prítomní všetci poslanci

Tu nie sme v parlamente, takže to nemôžeš porovnávať. Snažím sa len
dosiahnuť stav, keď jednu, alebo druhú možnosť odsúhlasí nadpolovičná
väčšina členov tímu.