Re: =?utf-8?B?Tm92w70gxI1sZW4gdMOtbXU6IFRv?= =?utf-8?B?bcOhxaEgU3RhbmlzbGF2c2vDvQ==?=

Ahoj Tomáš,

Dve drobnosti:

1. Na stránke http://l10n.gnome.org/users/Tomynho/ si nastav, prosím,
svoje reálne meno.
2. pozri nižšie.

On Fri, Feb 05, 2010 at 09:55:02PM +0100, Tomáš Stanislavský wrote:
> Meno: Tomáš Stanislavský
> E-mail: admin stormchasers sk
>
> Člen gnome-i18n gnome org: nie
> Člen sk-i18n lists linux sk: nie
> Člen gnome-sk-list gnome org: nie

Členom tohoto mailing listu si. Jednak je to povinnosť každého člena
tímu, ale hlavne, ak by si nebol v mailing liste, tak by sa Ti
nepodarilo poslať tento registračný mail.

Pošli, prosím, registračný mail ešte raz a uveď tam "áno".

Ďakujem.