Re: skript

Čaute,

s pomocou internetu som nejako napísal php skript (súbor posli.php) a upravil som názvy prvkov v prihláške (preto ju posielam), ale aj keď sa zdá, že údaje sa odošlú, na e-mail mi nedôjde nič.

Mohol by sa mi, prosím Vás na to niekto pozrieť.

Ďakujem

Jaro

Title: Prihláška do slovenského prekladateľského tímu GNOME

Prihláška do slovenského prekladateľského tímu
Meno a priezvisko:
Email:

Registrácia sa nevyžaduje
Člen gnome-i18n gnome org:  nie áno
Člen sk-i18n lists linux sk: nie áno

Člen gnome-sk-list gnome org:  nie áno
Bugzilla: – e-mail, pod ktorým ste sa zaregistrovali do Bugzilly
Adresa vizitky v Damned Lies:
Člen tímu: nie áno

Ako sa pridať k tímu: Prejdite na stránku, ktorú ste zadali do kolonky Damned Lies. Vpravo na stránke kliknite na odkaz „Prihlásiť sa“.
Po úspešnom prihlásení potom na stránke, na ktorú vás systém presmeruje, kliknite na odkaz „Pridať sa k tímu“.
Z rozbaľovacej ponuky si vyberte slovenský tím a stlačte tlačidlo „Pridať sa“.

Skúsenosti s prekladmi:

Chcem pomôcť: