tomboy - master

Ahoj.

Nový stav modulu tomboy - master - po (slovenský) je teraz 'Preložené'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/tomboy/master/po/sk

7. je to "krátky popis" kľúča v gconf-editor, té reťazce už vyzarajú trošku inak, asi si bral zo starého .po

15. viem, že to nemôžem vynechať, preverené to je, použije sa včera, aspo) u m)a keď som to skúšal (ak sa nemýlim vynechať môžeš len %d)

23. nechápem kde a ako je to použité, tak radšej fuzzy

27. keď si nastavíš synchronizáciu a dáš cieľový priečinok na svojom disku tak to je jeho umiestnenie, tuším titulok okna, ale prakticky osm to nevidel

32. predsa v ponuke aplikácií :-D

33. ok, zmenené

43-46. pridal som jedno "h", to s lomítkami nechám tak, bo aj v originále je jedno tak a v takom plugine máš na výber viac typov formátov

47. asi to tak bolo v .pot a zabudol som to upraviť

50. trošku som ju upravil

51. hľadal som vo viacerých jazykoch aj v mailing liste a myslím, že je to správne

52. zatiaľ fuzzy, napísal so mdo bugzilly

53. myslím, že občas môžem niečo vynechať, pripadá mi to tam zbytočné

54. prečo?

Pavol Klačanský
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.