totem - master

Ahoj.

Nový stav modulu totem - master - po (slovenský) je teraz 'Preložené'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/totem/master/po/sk

13. skús vytvoriť prídavné meno

16. kvôli check-po, už viem ako sa to má robiť

17. ako vieš akého rodu to je?

24. neviem, ale ako sloveso som to nevidel

25. zaujimavé nevedel som, že existuje, mal som pocit,, že sú to tri bodky samostatne a to je špeciálny znak, v gtranslator to vyzerá rovnako ako tri bodky

28. nechám to moje, to tvoje zneje tak negatívne

29. myslím, že máš pravdu

30. som myslel, že je bez žien :-D

31. lepšie to vyzerá, a je to ako titulok tak to rýchlejšie nájdeš podľa abecedy

Pavol Klačanský
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.