network-manager-applet - HEAD

Ahoj.

Nový stav modulu network-manager-applet - HEAD - po (slovenský) je teraz 'Preložené'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/network-manager-applet/HEAD/po/sk

7) Ide naozaj o rádio, presnejšie je to zariadenie vysielač + prijímač. V tejto súvislosti (jeho vypínanie/zapínanie) som sa stretol viackrát s termínom rádio, preto je to tam tak.

9) Možno sa ti bude zdať, že v tom je opäť chaos, ale ak ide o vykonanie spojenia cez VPN, tak je tam spojenie; ak ide o nastavenia tohto spojenia, ktoré upravuje/importuje/exportuje správca pripojení, je tam pripojenie.

Sú tam 4 "nepreložené" reťazce - sú to názvy technológií, podľa mňa nevhodné na preklad...

Pavol Šimo
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.