Re: paperbox - HEAD

--- On Mon, 23/3/09, Marcel Telka <marcel telka sk> wrote:

> From: Marcel Telka <marcel telka sk>
> Subject: Re: paperbox - HEAD
> To: gnome-sk-list gnome org
> Date: Monday, 23 March, 2009, 9:55 AM
>
> -----Inline Attachment Follows-----

> vytlačil, už mi to bolo jasnejšie.
>
> Super.

> jednotlivých
> celok (napr. pomocou
>
> Aha. Práve to orámovanie má svoj účel, pretože napr.
> "použije
> Prekladateľ v prípade, že chce preklad znova upraviť,
> ešte pred
> začiatkom korektúry" je komentár k zmene stavu z
> [...]
Aha :-)
Potom by to možno bolo dobré trochu upraviť, lebo prekladateľ si vo Vertimuse pomocou rozbaľovacej šípky vyberá skôr akciu ako stav. Stav automaticky priraďuje Vertimus (asspoň myslím).

IMO v prvom rade by bolo dobré napísať, ako správne používať akcie. Aby nedošlo k nedorozumeniu, vysvetlenia by bolo treba umiestniť čo najbližšie k stĺpcu, ktorého sa týkajú.

Jaro