Re: paperbox - HEAD

On Mon, Mar 23, 2009 at 07:29:41AM +0000, Jaroslav Rynik wrote:

> Súhlasím s Marcelom,
> tabuľka nie je zlá. Keď som si tú tabuľku vytlačil, už mi to bolo jasnejšie.

Super.

> Akurát by som v poslednom stĺpci zrušil orámovanie jednotlivých
> riadkov poznámok  napísal by som ich ako 1 celok (napr. pomocou

Aha. Práve to orámovanie má svoj účel, pretože napr. "použije
Prekladateľ v prípade, že chce preklad znova upraviť, ešte pred
začiatkom korektúry" je komentár k zmene stavu z "Preložené" na
"Prekladá sa" pomocou akcie "Rezervovať na preklad", ktorú urobí
"Prekladateľ". Pritom nikto nedostane e-mail o tom, že to Prekladateľ
urobil (stĺpec "Informovaní").

> odrážok), aby to nevyzeralo tak, že jednotlivé poznámky nejako súvisia

Práveže súvisia. pozri vyššie.

> so stavmi. Potom by jednotlivé poznámky od seba oddeľovalo orámovanie
> funkcií.

Možno by som mal stĺpce trošku poprehadzovať, aby to bolo jasnejšie.

Čo tak niečo takéto?

Právomoc
Akcia
Nový stav