Re: paperbox - HEAD

Súhlasím s Marcelom,
tabuľka nie je zlá. Keď som si tú tabuľku vytlačil, už mi to bolo jasnejšie.

Akurát by som v poslednom stĺpci zrušil orámovanie jednotlivých riadkov poznámok  napísal by som ich ako 1 celok (napr. pomocou odrážok), aby to nevyzeralo tak, že jednotlivé poznámky nejako súvisia so stavmi. Potom by jednotlivé poznámky od seba oddeľovalo orámovanie funkcií.

Jaro