Re: paperbox - HEAD

Ano, je to trochu matouci. Po tom, co nahrajete katalog pomoci volby
"Upload translated version" ("Odoslať nový preklad") nabizi vertimus jiz
jen funkce tykajici se kontroly. Pokud chcete pridat dalsi zmeny, asi
nejlepsi je to udelat jako komentar.

Stavy prekladu ve Vertimu popisuje tabulka na wikistrance slovenskeho
prekladu [0], ale tahle omezeni z ni nelze vycist.

[0]
http://live.gnome.org/SlovakTranslation#head-2eca7298ddb44793f11561eedfb6ee97d0a61195
--
Lucas "Drom" Lommer
GNOME-CZ

Mail: llommer svn gnome org
IRC: Drom @ irc.gnome.org
Jabber: drom jabber org

You can talk Czech, English, Slovak and a bit German to me :)