cheese - HEAD

Ahoj.

Nový stav modulu cheese - HEAD - po (slovenský) je teraz 'Preložené'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/cheese/HEAD/po/sk

opravene
#: ../src/cheese-window.c:1374
msgid "_Contents"
msgstr "_Obsah"

add year 2009 - opravene
# Slovak translation for cheese package.
# Copyright (C) 2009 Free Software Foundation, Inc.
# This file is distributed under the same license as the cheese package.
# Miroslav Biňas <mirek host sk>, 2009

add licencia - urobil som kompilat z toho, co ste poslali. originalne som ju kopiroval tiez z nejakej aplikacie, ale uz nepamatam, ze z ktorej. ale tiez s nejakymi vlastnymi zasahmi. nie je nieco ako oficialne znenie? lebo opat to vypada tak, ze kazdy ma svoju verziu, ktoru pouziva...

Miroslav Biňas
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.