gnome-launch-box - master

Ahoj.

Nový stav modulu gnome-launch-box - master - po (slovenský) je teraz 'Preložené'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-launch-box/master/po/sk

Nie som si istý 3. reťazcom. Ide o vety:
Pressing this key combination will activate the search box. The binding is expressed as \"<Alt>Space\" for example.

Problém je v tom, že vety nie sú nijako logicky prepojené, a tak asi každý preklad bude znieť čudne.

Zvažujem tieto možnosti:
1) Súčasným stlačením týchto klávesov sa aktivuje vyhľadávanie. Napr. zmena veľkosti a umiestnenia okna sa robí cez „Alt“ a medzerník. (tak ako teraz)

2) Súčasným stlačením týchto klávesov aktivujete vyhľadávanie. Napr. veľkosť a umiestnenie okna zmeníte cez „Alt“ a medzerník.

Vyhľadávanie namiesto vyhľadávacie okno za search box a súčasné stlačenie namiesto kombinácie klávesov za key combination v origináli používam zámerne, aby som ušetril priestor.

Nie som si istý ani prekladom reťazca:
"- launch program for GNOME" Nenašiel som ho ani v programe ani v opise programu v Synapticu (Debian5 vo VMware Playeri)

Tu uvažujem nad týmito možnosťami:

1. a - spustiť program GNOME
   b - spustiť program pre GNOME (tak ako teraz)

2. a - spustite program GNOME
   b - spustite program pre GNOME

Vopred ďakujem za všetky podnety.

Jaroslav Ryník
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.