Re: gnome-launch-box - master

Skopíroval som to
Nový člen tímu: Meno Priezvisko tohoto znenia:

Meno: Meno Priezvisko
E-mail: MOJ EMAIL ABC

Člen gnome-i18n gnome org: áno/nie
Člen sk-i18n lists linux sk: áno/nie
Člen gnome-sk-list gnome org: áno/nie
Bugzilla: EMAIL NA BUGZILLA GNOME ORG
Damned Lies: http://l10n.gnome.org/users/USERNAME/
Člen tímu: áno/nie

Skúsenosti s prekladmi: AKÉ MÁM SKÚSENOSTI S PREKLADOM SOFTVÉRU DO SLOVENČINY?

Chcem pomôcť: AKO CHCEM POMÔCŤ S PREKLADOM?