Uppdaterat Geary master

Jag bifogar en patch så ni kan korr-läsa
mina ändringar, vilket nog kan vara bra så jag inte är en van
översättare.

Som Chrisitan redan sagt, det är bättre att du skickar in din
översättning för granskning på tp-sv listor tp-sv se   Där sker alls
sådant arbete.  Den här Gnome-specifika listan används bara för mer
administratativa ändamål.

Sedan får du också gärna reservera geary för översättning på webben
(https://l10n.gnome.org/vertimus/geary/master/po/sv) och när du gjort
det skicka dina översättningar dit.

+"Language-Team: Swedish (http://www.transifex.com/projects/p/geary/language/sv)\n"

Det där gjorde mig lite förvirrad.  Det är ju en Transifex-adress.
Men geary hör väl till Gnome
(https://l10n.gnome.org/vertimus/geary/master/po/sv).  Och du har ju
skickat till Gnomelistan.  Vad är det jag missar?